Yatsy Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Søndag 24.06.07 mellom kl. 01:45 og 06:45 ble min Audi S2 coupe stjålet fra gården her jeg bor. Hvis noen har sette denne på veien i dette tidsrommet eller senere, kjøreretning osv så er alt av interesse. Kjenneteng: Bilen er svart av farge, sorte RS2 calipere foran, 17" OZ felger og uten hovedlykt på passasjersiden. Mer info om bilen, bilder og telefon nummer dere treffer meg på. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1536954 Mvh Jan Erik Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 off dette her er tankevekkende... jeg bor på andre sidn av landet fra deg men skal se etter den =) Jeg håper du finner den Lykke til Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Det er bra at du ser etter den, man vet jo aldri hvor slike biler havner. Sjansen for at den blir funnet er vel liten, men lov å håpe. Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Trodde seriøst jeg så bilen din i går jan erik, men var ikke helt samme regnr. Men den var lik, oz superturismo felger og dj registert. Håper du finner den, utrolig kjipt. Du hadde ikke sporing på din du? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Hei Franki, nei hadde ikke sporing, dessverre. Hmm! Den du så i går var det i Stavanger? Hørt noen vage rykter om at det har blitt oppservert en grom Audi i odals traktene, så hvis det er noen som bor der kan dere jo holde litt utkikk for meg. Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSM90 Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Hvis bilen så helt lik ut, kan det være lurt å skjekke den! Tyvene kan jo bare ha satt på andre skilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Sjekka jo selvfølgelig det, den verken gikk like bra eller hadde rs2 bremser. Men ved første øyekast så den veldig lik ut. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Trist Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Ja det er rimelig trist dette. Har lagt ned MYE penger og tid på denne bilen. Bilen har for det meste stått på bukker siden jeg kjøpte den, så hadde gledet meg til å kjøre litt i sommer. Skulle begynne å trimme mer til vinteren, men det slapp jeg for å si det sånn.. Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Det er jo egentlig litt dummt av dere og legge inn her at bilen ikke hadde sporing.... Menmen, surt at den ble stjålet da, håper du finner den! Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Og hvorfor er det dumt når allerede bilen er stjelt. Hadde den derimot hatt sporing hadde det vært dumt å si det Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Odal, tja. Jeg er har hadde Coupe Quattro 20v for litt siden, så VAG sitter igjen i blodet. Jeg bor i Hamar, men er jo en times tid til Odalen, men jeg skal så definivt dra til Odalen og se etter den faktisk. Sender deg en PM! Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 jeg bor i Odalen, og kan ikke si jeg har sett noe til denna her.. :/ ikke kommer jeg på noen som har slik bil her fra før heller, men Sør-Odal innehar vel ett par sånne tror jeg.. lagra tlfnr ditt, skiltnr og sånn.. så holder øyne og ører åpne! :) er ute å farter en del så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Odal, tja. Jeg er har hadde Coupe Quattro 20v for litt siden, så VAG sitter igjen i blodet. Jeg bor i Hamar, men er jo en times tid til Odalen, men jeg skal så definivt dra til Odalen og se etter den faktisk. Sender deg en PM! Bare send PM om du skulle vite noe, eller aktuelle personer det kunne være interessant å sjekke opp. Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 jeg bor i Odalen, og kan ikke si jeg har sett noe til denna her.. :/ikke kommer jeg på noen som har slik bil her fra før heller, men Sør-Odal innehar vel ett par sånne tror jeg.. lagra tlfnr ditt, skiltnr og sånn.. så holder øyne og ører åpne! :) er ute å farter en del så.. Er det noen folk i området der som er kjent for å slakte biler da? Alle tips mottas. Send gjerne PM. Har kontakter i politiet, så jeg får sjekket ut om personen/e har lignende saker på seg fra tidligere. Regner med at bilen står på en låve å blir slaktet, dessverre. Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg