Gå til innhold

Min Honda Accord 91 mod


Sephrit

Anbefalte innlegg

Hei. Kjøpte meg denne bilen av en jeg kjenner for ikke mange ukene siden. Er en 2.0exi.. Skal gå igang med å bygge annlegg baki den snart, og rutene + baklysene skal sotes. Er helt orginal inni, så har lyst å skifte ratt og girspaken.. Noen forslag? blanding005.jpg

blanding002.jpg

When in trouble, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kjøpte meg denne bilen av en jeg kjenner for ikke mange ukene siden. Er en 2.0exi.. Skal gå igang med å bygge annlegg baki den snart, og rutene + baklysene skal sotes. Er helt orginal inni, så har lyst å skifte ratt og girspaken.. Noen forslag? blanding005.jpg

blanding002.jpg

 

hey!

 

fet bil:D

har ikke sett så mange i vit men jeg har nesten bare hatt vite biler så jeg GLEDER meg til og se flere bilder ass..

 

kan du ikke legge ut bilder a?! før og etter bilder på det du gjør.. gjææææærne en work logg over anlegg bygginga de også! selv om det kanskje er en torshov kasse? hehe.. lyst på en bil accord jeg også.. hvordan model er det a? gi meg no spec å a:D

 

mvh smygel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hyggelig du likte bilen;)

Den er hellakkert for bare noen måneder siden, og helt strøken innvendig. Bilen er senket 40/40, samt Rondell 64 felger. Er en 2.0 exi injection som skal yte 140hk i følge gamle eier. Står powerfilter på den i tilleg, så lyden er det ikke noe å si på:P

Er en 91 mod, og eieren før han jeg kjøpte den av var en dame i 40 årene som brukte den til å pendle fra Åkra(karmøy) til Haugesund hver dag, så bilen er i tillegg så å si bare langkjørt..

DSC00372.jpg

DSC00371.jpg

When in trouble, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt å gå for 2 * DynaBel BF 4501 forsterkere, og 2 * DynaBel Dy9412 elementer. Totalpris på rundt 10k.. Er den prisklassen jeg skal holde meg i tenkte jeg.

Dette skal visst spille veldig bra, men er alltid åpen for forslag hvis noen har det:)

When in trouble, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

takker for det;) fått annlegg i bilen også nå:D

 

Gamle annlegget til Ztinaldoz.. 2*12" fra AudioPlanet, forsterker fra Boss "blade Extreme" koblet i 1 Ohm (2000watt) og Pioneer Premier DEH-P790BT headunit. Kjøpt nytt frontsett (ikke montert enda, og skal skifte elementene bak også.

When in trouble, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår