Gå til innhold

Fakta om menn...

Ranger emnet


liss18

Anbefalte innlegg

Men du kan sikekrt svare meg på hvordan man kan få ei dame til og skjønne at ho er sammen med en tulling.

 

gleder ei veninne av meg.

ho er sammen med en JÆVEL som slår og utnytter ho. hvis ho ikke gjør som han sier så slår han til ho gjør det.

og tro det eller EI ho er faktisk forelska i han, er ijallefall det ho sier da :S

 

Jeg klarer ikke sitte og høre på at ho snakker sånn om han når ho er full av blåmerker.

 

har prøvd og fortelle ho at det IKKE blir bedre og at hvis ho trenger noen og være hos hvis ho gjø det slutt så kan ho komme og sove på gjesterommet hvis ho er redd for at han skal komme hjem til ho for og skambanke ho.

 

har også fortalt ho en historie i fra min egen familie om hvor gæli det faktisk kan bli (Syk historie igrunnen, satt og grein når jeg fortalte ho det til og med)

 

Men ho skjønner det ikke, UTROLIG søt og pen jente som igrunnen bare er snill og grei som dagen er lang.

 

blir så frustrert.

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men du kan sikekrt svare meg på hvordan man kan få ei dame til og skjønne at ho er sammen med en tulling.

 

gleder ei veninne av meg.

ho er sammen med en JÆVEL som slår og utnytter ho. hvis ho ikke gjør som han sier så slår han til ho gjør det.

og tro det eller EI ho er faktisk forelska i han, er ijallefall det ho sier da :S

 

Jeg klarer ikke sitte og høre på at ho snakker sånn om han når ho er full av blåmerker.

 

har prøvd og fortelle ho at det IKKE blir bedre og at hvis ho trenger noen og være hos hvis ho gjø det slutt så kan ho komme og sove på gjesterommet hvis ho er redd for at han skal komme hjem til ho for og skambanke ho.

 

har også fortalt ho en historie i fra min egen familie om hvor gæli det faktisk kan bli (Syk historie igrunnen, satt og grein når jeg fortalte ho det til og med)

 

Men ho skjønner det ikke, UTROLIG søt og pen jente som igrunnen bare er snill og grei som dagen er lang.

 

blir så frustrert.

 

Sender en Pm..

* Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare ett aldri så lite probelm der, jeg er 190 høy og veier litt i overkant av 60kg og har problemer med og løfte lillesøstera mi, han er 180, veier 80 kg og kunne løfta onkelen min på lillefingeren.

 

Satt og tenkte litt her en dag, på noe kjøre skole læreren min hadde gjort, da var det ei jævela hurpe som dreiv og terroriserte søstera hans siden ho var sammen me x`en.

 

Han hade kjørt litt med bandios på bane for mange år siden (driver et firma som arangerer mc treff og kurs) og han hadde fått de til og stille opp på utsida av huset til denne dama så hadde han ringt ho og sakt det pent og rolig at hvis ikke ho så til faen og slutte med og terrorisere søstera hans så lå ho dårlig ann, sa at ho skulle gå bort til vinuet fordi der sto vennane hans og de var ikke rede for og ta i ett tak for og si det sånn.

 

funka som faen det :D

hadde vært kult og gjort noe slikt igrunnen.

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Don't matter hvordan fyren ser ut. Du kan få han til å bli like redd som en 4 åring er for tusser og troll. Det er hvordan man trår som teller.

 

Syns ihvertfall det eneste riktige er å få denne jenta bort fra en voldelig person som han. Kan godt skjønne ho er redd for å gå imot han men noen må jo få henne til å innse det eneste riktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei men enkelte damer er bare så dumme at det ikke hjelper å si noe til dem. Ei veninne av meg var sammen med en fyr som banka og slo henne. Jeg klarte å få henne til å dumpe han. Så ble hu sammen med en (X)kompis av meg. Så fikk jeg vita at han også slo og banket henne. Endte med at jeg slo og banket hann litt og har ikke pratet med han på 2 år nå. Så gjorde hun det slutt med han og gikk faen meg tilbake til han første fyren som slo og banket henne igjen. Er det mulig a??? Hu viste hva hun gikk til og hvordan han var og ennå så går hun tilbake til han. Damer kan faen meg være de dummeste dyra som finnes en gang i blant ass.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig a??? Hu viste hva hun gikk til og hvordan han var og ennå så går hun tilbake til han. Damer kan faen meg være de dummeste dyra som finnes en gang i blant ass.

 

 

Psykologien sier at en viss prosentandel av oss er psykopater, et typisk kjennetegn hos en psykopat er evnen til å manipulere og påvirke andre, spesielt dem med "svake" sinn.

Jenter som hun du nevner havner nok i den kategorien.

Dårlig selvtillit og selvbilde.

 

Inntill hun klarer å rette ryggen og ta ansvar for seg selv så kommer hun nok til å være sammen med slike tapere dessverre..

 

Legg merke til hvor mange jenter som faller for typiske "råtne epler", gutter som slås, drikker, puler rundt osv. De føler seg tiltrukket av de elementene som igjen skader dem senere. De kan gå fra forhold til forhold, alle like på sin måte.

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en anna ting er det at dem er redde for og bli aleine.

ho veninna mi gjorde det slutt med han for ett år siden før jeg blei kjent med ho og traff han seinere på en fest hvor de ramla sammen igjenn, da hadde ho vært singel i ett halvt år og var blitt redd for at ho ikke skulle få noen andre så da tok ho han tilbake.

 

akkurat som du beskriver han der, puler rundt (utro ett par ganger) drikker og fester (oftest uten ho) og slår.

 

skal prøve og få ho bort i løpet av helg så vi kan snakke om det hvis ho årker.

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er snakk om damer og menn her så kan jeg opplyse til alle hotte damer at jeg er singel! hehe.

Neida, men er jævlig kjipt igrunn.

 

1 måned til så hadde vi vært sammen i 2 år!

er så jævelig uvanlig, fra og se jenta du elsker omtrent hver eneste dag, du er vant til at ho sover på armen din hver natt osv, til at du plutselig aldri ser og sove alene i dobbelt senga. Da føles den senga plutselig for stor..

 

Jaja, vi er da fortsatt venner, men jeg vil så gjerne ha ho tilbake..

Det er vel som dem sier, det er flere fisker i havet!

Om det blir noen neste gang en gang, så skal jeg hvertfall finne meg en fisk som liker biler og ikke hest..

 

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[..]

1 måned til så hadde vi vært sammen i 2 år!

er så jævelig uvanlig, fra og se jenta du elsker omtrent hver eneste dag, du er vant til at ho sover på armen din hver natt osv, til at du plutselig aldri ser og sove alene i dobbelt senga. Da føles den senga plutselig for stor.. [..]

 

Velkommen i klubben : p

photojournalism. hello

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel som dem sier, det er flere fisker i havet!

Om det blir noen neste gang en gang, så skal jeg hvertfall finne meg en fisk som liker biler og ikke hest..

 

Joachim

 

En annen ting dem sier som jeg smertelig har opplevd er

 

DU VET IKKE HVA DU HAR FØR DU HAR MISTET DET

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår