Terje23 Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Skulle starte golfen min i dag, men motoren går ikke rundt. Prøvde dreie den rundt, men den går litt rundt, så er det bom fast. Dreier jeg den andre veien, så går den litt rundt, så sitter den bom fast:-(. Noen som har en billig motor å selge meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 er det strøm på batteriet? ikke alltid like lett å bare dreie den rundt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje23 Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 ja, kjøpt nytt batteri, skjekket starter, byttet kontakten bak på tenningslåsen. satt på skralle på reimhjulet til veivakslingen, men det er ikke mye jeg får dreid mototren rundt før den sitter. da kan jeg bare dreie tilbake igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 sjekk register reima di:) hvis den er gåen kan det hende at ventilene tar i stemplene når du dreier på motoren:) du må sjekke at merkene er på riktig plass i registeret:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Åssen motor da? Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje23 Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 tror det sitter en 1,6 liter, er orginalt 1,3. men tror det er bytta motor på den. Reg.reim er hel, men kanskje j skal skjekke med merkene. kanskje det er byttet reim og ikke riktig satt på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje23 Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 PM meg hvis noen har en 1,6 eller 1,8 motor til salgs nær gjøvik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg