conrad Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 civic 1,5 91 mod. Registerreimen er røket. Er motoren ferdig? eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Jeg har vært borti flere 1,5 civic'er der register reimen har røket. Vi har bare satt på en ny, tut og kjør, alt har fungert akkurat som før Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 jeg røyk min på min d15b2 motor (1.5dxi) da var det bare å sette i en ny og kjøre =) Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 hvis toppen er ødelagt så har jeg en strøken topp med nye ventiltetninger til d15b2 motor ;) Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smyegel Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Hmm dere skriver at det er bare og bytte reimen og så tut og kjør... Men er det alså så lite arbeid og bytte denne ??? Noen snakka om at motor måtte ut ??? Men det er vel bare tull?? på forhand takk for svar Mvh Eier av Honda Civic 1,6Esi som snart skal ha reg reim bytte.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 motor må ikke ut.. du må fjerne et motorfeste oppe til høyre for toppen, av med toppdeksel, og alle deksler på høyresiden av motoren, så må du få alle merkene overens, sette på reg-reimen, å vri motoren noen runder på reimhjulet for å sjekke at merkene fremdeles ligger overrens! burde skifte vannpumpe å strammer når du først gjør dette! du strammer reimen slik at du kan vri den 90grader på den lengste siden Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 motor må ikke ut.. du må fjerne et motorfeste oppe til høyre for toppen, av med toppdeksel, og alle deksler på høyresiden av motoren, så må du få alle merkene overens, sette på reg-reimen, å vri motoren noen runder på reimhjulet for å sjekke at merkene fremdeles ligger overrens! burde skifte vannpumpe å strammer når du først gjør dette! du strammer reimen slik at du kan vri den 90grader på den lengste siden Takk for tipset... Du vet vell ikke om en Guide eller "How to" på nette som viser hvordan man gjør dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 For å si det sånn, vet du ikke hva du holder på med, så overlat arbeidet til noen fagfolk ;) Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg