Gå til innhold

Neon

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvor i all verden fikk du tak i lyktene til bilen? Jeg er på jakt etter noen selv da jeg synes både bak- og frontlyktene er utrolig kjipe. Vet du også hvor det går an å få tak i hvite blinkers?

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest AndreMedNeon

Toll? aldri betalt noe toll for ting fra utlandet, bare porto i mitt tilfelle. Det er kanskje lurt å gå igjenom en forhandler om det er en mulighet for det, (hvis det er noen i nærheten det du bor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yummy

Hahn Turbo kits.

 

Bla ned til seksjonen for turbo, der er turbo kitene deres priset.

hmm.. ca 2200usd for stage 1 kittet.. og frakt.. ikke galt det!! billigste måten å få såpass med hester ihvertfall,men motoren nå være dønn frisk.. frister med stage 2 også. optill 1 bars trykk. da er det bare spare! og nye bremser sef!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg VET at dette er ot, men ettersom jeg VET at noen abbonerer på denne tråden skriver jeg mitt lille spørsmål her :P

Er det noen som kan si meg dimmen på høyttalerne i Neon'en? Anno 95 altså... Både foran, bak, i huet og ræva... Og hvis noen har en link til en tutorial eller kan være behjelpelige med hvordan i all verden jeg skal få av dørtrekka foran på den bilen så ville jeg være meget takknemlig

 

Glennca

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreMedNeon
Ja, jeg VET at dette er ot, men ettersom jeg VET at noen abbonerer på denne tråden skriver jeg mitt lille spørsmål her :P

Er det noen som kan si meg dimmen på høyttalerne i Neon'en? Anno 95 altså... Både foran, bak, i huet og ræva... Og hvis noen har en link til en tutorial eller kan være behjelpelige med hvordan i all verden jeg skal få av dørtrekka foran på den bilen så ville jeg være meget takknemlig

 

[Glennca

 

 

Prøv å spør her, dette er den største og beste forumet som er Bare for Neon.

 

 

Neons.org - Forum

 

F.eks in på: Interior, Exterior and Audio

 

Gjør noen søk der, du finner garantert hva du leiter etter.

 

 

yummy

hmm.. ca 2200usd for stage 1 kittet.. og frakt.. ikke galt det!! billigste måten å få såpass med hester ihvertfall,men motoren nå være dønn frisk.. frister med stage 2 også. optill 1 bars trykk. da er det bare spare! og nye bremser sef!

 

Nei det er ikke gale kits nei, men du må tenke på at monteringen kommer i tilleg om du ikke kan gjøre det selv, og selv om det står at du kan kjøre 280HP, så er det ikke sikker at det tåler det, har lest en del om turbo på neon og dem sier at motoren tåler opptil 250HP+\- men det vil ikke si at det er lurt ;) , men i min mening og andres mening budre visse ting oppgraderses om du skal over 200HP grensen på en Neon i såfall.

 

Mvh Andrè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår