alek_88 Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 hvor står den? Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Bilen står nå på nordmøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Kan du ikke komme med en ca pris da? Kan sikkert gi deg 10 laks om du ikke skal ha mer :) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Det som er blitt gjort med bilen siden jeg kjøpte den har kostet meg godt over 25 000 tusen. bilen er godkjennt og alt er på stell. Så dere kan jo begynne på 45 000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 45000 for denna bilen kan ikke være noen gal pris, er en bra bil! Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Ja det er egentlig billig. Er gjort masse med bilen etter jeg kjøpte den. Men er ikke så mange som tør å by. Folk sitter vel hjemme å teller penger i disse dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Ja det er egentlig billig. Er gjort masse med bilen etter jeg kjøpte den. Men er ikke så mange som tør å by. Folk sitter vel hjemme å teller penger i disse dager. hadde kjøpt den jeg, hadde den bare ikke stått på motsatt side av landet fra der jeg bor:/ Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Det er jo ikke no hindring da men. Kjøre opp å henter bilen så tar dere turen innom Trondheim så tar dere noen pils å reiser på Dreams ( strippeklubben ) Så reiser dere nedover neste morgen med ny bil å mange gode minner :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg