Gå til innhold

Nmk Aremark`s sommerfestival 25 til 28 juli

Ranger emnet


Saab_Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kommer uansett.. kan være at jeg mister bil på fronten til helga , men går an å prøve å skaffe en annen en til festivalen da! Om ikke jeg skal kjøre så skal hvertfall far min kjøre både bilcross og rallycross, nybygd rallycrossbil og greier.. morro å se :)

Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark

 

-Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer uansett, koste hva det koste vil, dette løpet virker UTROLIG morro.. så mange dager med løp er artig, også syns jeg arrangementet gikk kjapt og fint sist jeg var der.. fin plass for publikum og alt..

 

hva jeg kommer med er jeg usikker på men det blir vel noe opel drit nok en gang tenker jeg.. jeg skal satse på å få tilbake min gamle ascona nå på 2-dagers på bø for der vet jeg den kommer..

 

ellers stiller vel vi klovnane sterkt, Morten Steen i saab, Trond Rödengen, Lars-Erik Bryhn som lå godt ann sist på kvalløpet helt til en feiging ikke tålte å bli frakjørt, Rune Grønvold skal kjøre der, også kommer vel steinar engebretsen i amazzzzzzon.

 

Kenneth Kristiansen fra kna-eiker kommer jo også.. GLEEEEEDER MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal man nok ikke se bort i fra altså, kjenner vel banen best også så da har han jo fordel i det å..

 

Nja... Hvet ikke om han kjenner banen best, men han kjenner den godt og han er jo en drit god sjåfør... Gleder meg til å se han i rallycross... Den saab`n kommer til å gå no jævlig...

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår