Timmeeh Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Hei. Vet ikke om jeg postet rett men. Passer sånn nogenlunde inn :) Se her. Hvis jeg flytter til sverige, bosetter meg der og jobber der i noen år. Og kjøper meg en Toyota Supra, billig. Vil jeg da ha mulighet til å flytte til norge igjen, uten å betale fortolling, avgifter etc? Hvis jeg har bodd i sverige i, la oss si 5 år. Og flytter tilbake til norge. Stemmer dette? Mener å ha hørt noe slikt. mvh, Tommy - MB 200 w124 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Nei, flyttegodsregelen ble opphevet for noen år siden. Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmeeh Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Okei. Men det var altså slik før? - MB 200 w124 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Ja.. Var slik på Svalbard f.eks at du flyttet dit og kjøpte deg bil å var bosatt der i 3 år så kunne du ta den inn til Norge uten å betale noe ekstra :) Men har hørt at de også setter opp momsen der så er ikke så mye å vinne på å flytte dit for å kjøpe bil lenger.. / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmeeh Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Hoff de skal ødelegge hver gang vi finner et smutthull i norske regler. - MB 200 w124 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg