norwegianslaur Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Jeg holder på å se etter en audi s4, og lurer på om noen kan fortelle meg, hva som egentlig er forskjellig på de to? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 2.2 Turbo er nesten skuddsikker og rimelig enkel og få mer power i. 4.2 Har endel problemer med oljeforbruk og lekkajser... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 På S4 burde du styre unna 4,2 da disse har problemer med legeringen i sylinder veggene og har HØYT olje forbruk. Så annbefaler deg 2,2. Men hvis du går på 4,2 som er 95 model eller nyere (det vil si S6) så har ikke 4,2 motorene lenger dette problemet. Konklusjon. S4: Gå for 2,2 S6: 2,2 skuddsikker og tåler ekstrem trimming. Går dårlig org og skal du trimme vær obs på kostnadden. S6: 4,2 vannvittig moment og drar fra bånn av til du ikke tør mere. Få muligheter for trimming og skal du ha mye effekt koster det både skjorta og boksern. S4/S6 2,2 = 230 hk (mener jeg) S4 4,2 = 280 hk S6 4,2 = 290 hk Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg