hildegard Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Hei! lenge siden jeg har lagt ut ny modd, pga. leirskole:camper: og avslutninger på skolen:fingers: osv. men denne er den siste for tiden nå, er ganske fornøyd da..:P:drive2 Org: Modd::naaaws Positve kritikk??:m'm: Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Nei ikke så mye positivt egentlig. Veldig OT, men du har en a6 1.8 turbo s, og du er, hva? 12 år? 13 år? Hmm... Skeptisk. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Fødselsdag: February 1, 1980 Alder: 27 Håper jeg og har det like greit som deg når jeg er 27, med leirskoler og avslutninger på skolen.. Men for å være saklig, luftinntaket på siden var dårlig, gitteret inni som du har kopiert, er skeivt. Du har for mye og mørk skygge på fremfelgen, og det er null skygge på dekket. Lilla lys? Bakfelgen var veldig flat.. Ellers var det ikke så gale -om du er 12 år.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Hmm, Helt grei den hidegaard, menne fjærn det blå greia på lyktene framme ! Og Felgen framme ser ut som den skal dette av nesten, Felgen er jo nesten åver gummien ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 brukeren er "fake" da han egentlig ikke er gammel nokk til å være her inne ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 air brushinga på scoopet på skjermen er veldig dårlig. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 brukeren er "fake" da han egentlig ikke er gammel nokk til å være her inne ;) Er det aldersgrense for å være her??? Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 12 eller 13 års aldersgrense mener jeg å huske.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 13 års grense Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 yes, da er jeg her lovlig! Denne var ganske bra, Hildegard. Bakfelgen var veeeeldig flat da men.. Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 yes, da er jeg her lovlig!Denne var ganske bra, Hildegard. Bakfelgen var veeeeldig flat da men.. Lucky you;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Hold dere til topic. Olsen_nissan: I oppførsel er vel du mest barnslig. Har du noen nye bilder av WRXen med forbedringer? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 vurderer å lage ny bruker siden dere sier det er 13 års grense, er 13 år jeg... Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg