fjelling Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Jeg har 2stk 240 og 1stk 1996 passat å etter å ha kjørt passat en stund, er det så utrolig deilig å sette seg inn i en gammel volvo igjen. Og ikke minst å skru på! Siter Hilsen Jonas. 1983Volvo 244glt(solgt) 1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis 1996Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Kjører mye mammas 05mod BMW og det er en bil som ligger som en klegg på veien og har rask og fin girkasse, men alikavel er det en bil jeg blir sliten av å kjøre langtur med. Den gamle sliteren min fra 70 tallet er faktisk en bil jeg liker bedre å kjøre langtur med. Blir aldri sliten av å kjøre den. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg