lars-frr Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Skulle bare ta en titt under golfen i dag da jge la merke tilat det lakk olje , trur det har sammenheng med at jeg slo understelle ned i en stein her foreden. Orket ikke bøye meg ned siden det regnet som bare det .. Trur ikke at det er oljen fra bunnpannen siden den er full som bare det :) Skal ta en titt under imorgen , noen som har en anning om hva det kan være , kan jo godt hende at det er en lekasje i bunnpannen . Da lakk ganske mye også :( Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 tja bånnbannepakningen kan ha røket, topppakningen og topplokkspakningen burde sjekkes ... har du gti med oljekjøler så sjekk rundt den også .,.,, Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Det er VELDIG mange plasser det kan lekke olje, legg deg under og se etter selv. Selv om det blir ramset opp plasser det kan leke olje her så må du fortsatt under og se. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Hvordan er det å fikse oljeleksaer a , er det som regel greit eller kan det være et helvete ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Alt etter... Finn ut hva som er årsaken, så kan du spørre her igjen om du er i tvil. Lykke til... Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Ta av dekslet over registeret også.. kan være lekasje der.. og den er ikke så lett å oppdage.. veldig lett å tru det er lekasje i bunnpakning.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Min bil lakk olje ganske bra og jeg trodde det var fra bunnpanna men det viste seg at det kom fra oljetrykksføleren. Da jeg tok av pluggen på oljetrykksføleren for å skifte pakning på oljekjøleren så var den gummihetta full av olje. Startet opp bilen og så da at det piplet ut en del olje fra kontakten på føleren. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Stress og fikse eller ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 kan jo være en liten sprekk i bunnpanna da.. Hvis det ikke lekker veldig mye da.. Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 jeg har skiftet toppdekselpakning - toppakning og bunnpanne pakning . nå er den tett - men mangler vel bare at simringene skal begynne å ryke nå ... mange plasser det kan leke. finn ut litt mer - ta eventuelt bilder ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Jekk bilen høyt opp, så avfetter du den under med en høytrykkspyler med avfetting, så den blir rein og pen, så sjekker du at du har nok olje i motoren din på pinnen, så starter du, så skal du klare å se ganske bra hvor det renner, jeg syns det er en fin teknikk, fant olje lekasje på en subaru på den måten, den var litt kødden å finne, ikke veldig men litt, de dryppet fra simringen forann på veiva, når vifta starta ble dette sprayet over hele motoren og kassa ganske fort, så det ville vært vanskelig å finne den lekkasjen på en skitten motor. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg