j_loftaas Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 hallo, då har det seg sonn att eg henta en golf for en liten stund siden :) info om bilen: bilen er en 1990 mod. 18 cl med kvass kamm så den har noe bedre respons på gassen. ellers kommer eg ikke på noe skaplig å skriver her oog no, så tar resten vist det kommer noen spørsmål ;) her kommer bilder og info om bilen, og håper på komentarer og ideer som kann brukest, planene for bilen: -ny senking (60-40ca.) -felger 7 eller 8*16 kansje 17 vist eg kommer over noen billige -emblim fri grill med kunn 2 lykter -panser forlenger\bad look -nye seter (fører\pasasjer) -trekke om bak setene -nytt ratt -poppanlegg en gang(ned prioritert til eg får bilen på veien) åsså mere småting eg ikke godder skrive her no :P og det kommer sikkert til og vere litt tid mellom oppdateringene siden eg ikke har internett hjemme og heller lite med peng siden eg loksom skall gå på skole no :P takker på forhånd for positive og negative komentarer :) jim Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Pen bil du har! Gå over plasten med varmluftspistol. Da blir det som nytt igjen! Gå for 16". med 17" må du ha stigtrinn for å komme inn! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 hehe... har mest lyst på 16", men det sto 17" på bilen før eg henta den men han som eg kjøpte den av solgte de,.. men til poenget :P det vart litt stort synst eg og.. så satser på noen 16" med 205\45-16 eller noe lignende.. og det med plasten va ikke så dumt, det har eg aldri tengt på :) jim Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 liten update: har lakt ned viskeren på bak ruta,ser mye bedre ut no :) ikke så mye men det er da litt ;) jim Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EskilF Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 er det no triks for å få bakviskeren HELT ned? Jeg klarer å presse min ned for hånd, men når jeg slipper går den litt opp igjen. - og hvis jeg bruker innenfra den så "lander" den ikke helt nede, men enda høyere opp.... tips? ...eller må jeg bare leve med det.... er jo tross alt ikke original :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 hehe.. samme som med meg ;) har nokk hjelpt den ned litt nor eg tok bilde :P men den er jo lett og legge helt ned. er vall bare motoren som ikke vill ha den helt ned :P Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 lite respons her :P .. menne har da kansje skjedd noe de, har kansje skaffa meg en små trimma gti motor og hvelte bur :D Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Heh ... det virker som våre golfer vil matche utrolig mye ... vi har samme planer bare at jeg må bytte par motordeler, skal ha nye fangere... prøve å få en flat bagasjedør , og skal lakke hele karoseriet.. =) til lykke me prosjektet Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 er det no triks for å få bakviskeren HELT ned? Jeg klarer å presse min ned for hånd, men når jeg slipper går den litt opp igjen. - og hvis jeg bruker innenfra den så "lander" den ikke helt nede, men enda høyere opp.... tips? ...eller må jeg bare leve med det.... er jo tross alt ikke original :) Skru av selve viskeren utvendig og juster den ned. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 kan ta å skru av viskeren på utsiden, og flytte den noen få hakk nedover da. det gjorde jeg senest i går på golfen til venninda mi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 fikk desverre ikke tak i buret og gti motoren alike vell :( han som skulle selle den fikk ikke låv til og selle den av teamet han va med i (bilcross). menn skall se om eg får tak i noen bilsten rally senking. og viskeren jore eg som er sakt lengre opp her, skrudde den av på "akslingen" og flyttet den noen hakk ned :P ellers takker for komentarer og innspill :) jim Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 noen som vet om bilsten rally dempere til kadett D\E passer til min golf? hadde vert greit om noen som har peiling hadde svart :) er en kammreat som skall selle sine bilsten dempere som hann hadde på kadetten ;) jim Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 ingen som har noe gode ideer som er billige og utføre? vill jøre noe med bilen som ikke koester så veldig mye no menst eg har ferie :P jim Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 på tide med en oppdatering :P har ikke hatt internett hjemme på en stund så har ikke komt på og skrive noe her nor eg har vert på nett hos kompisser :P men då har da sjedd litt, plukka ned og vaska bilen inni og lagg ned nye asfalt matter, trekt kabler til poppanlegget på nytt og slengt på en lykte list på de 4 front lyktene mine :) har da bjynt og tenke på kordan eg ska jøre det med popp anlegget :) det som er jort med popp anlegget er: har lagd "høytaøer høl" til 5,25" nede i dørene(dls) har da bjynt på en plan bak så har en 2*12" kasse bak har forleby bare en ma-audio(1000w)subb og en BM(2600wMAX)forsterker på.. mer kommer med tiden.. må og ha ny cd spelar:P då va det bare og komme med noen komentarer :) jim Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Samme forsterkar som eg har;):D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg