EliteCorrado Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Trenger et godt svar: Bilen min sliter med Sentrallåsen. Nekter å låse dørene på sentralen, men resten låser. Pumpa går i ett minutt etterpå. Dette pga. En slange som har gått av. Hvor finnes denne slangen i dashen? Jeg VET den er rundt ved sikringsboksen en plass....Men nøyaktig HVOR? Hører suselyden.... Men finner ikke skjøten på slangen. Den er gått HELT av... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Hei du. Slangene går i gjennomføringen sammen med kablene inn i stolpen, videre ned bak sparkepanelet og i dørken bakover. Ta løs dekselet så finner du slangen Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Takk for hjelpa autotune... Jeg mente sjåfør-siden. Der går slangen fra døren, gjennom en masnjett og inn i stolpen. I sikringsboks, gjennom dash, og til passasjersiden. Den hadde gått av OVER sikringsboksen :( Et rent H#lv#tt# å få på plass. Men det var verdt det, nå kan bilen nok en gang låses fra fjernstyring :) Problem løst :) Forresten, hvordan går det med programvaren? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Har en kompis som er satt på saken, da jeg ikke er "datanerd" selv. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg