Gå til innhold

Spotting i Lillestrøm og omegn

Ranger emnet


drunkenPETE

Anbefalte innlegg

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Minibuss lappen kan du regne med rund 20.000kr i dag om du starter fra bånn av! kjøreseddelen må du vel gå kurs for tror jeg? Blir på en måte en form for løyve og da er det kurs du må gå. Kurset i seg selv er vel ikke så dyrt men så er det en del avgifter og utgifter på denne jævla seddelen for å i det heletatt ha den;)

i tilleg til det TROR jeg at du må ha et firma for å få den.. ?

Det må du værtfall ha på transport løyve

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt riktig Robert. Persontransport løyven er ikke noe kurs.

Jeg dro ned på politi stasjonen på lillestrøm og fortalte hva jeg skulle ha. Så sjekket de sertifikatet mitt. Har A-BE-CE-DE. Så sjekket de rullebladet mitt og min trafikale historie. Får ikke løyve om du er notorisk idiot i trafikken. Så gikk det ca 1 uke og da fikk jeg brev om å komme ned å hente løyve. Kostet meg ikke 5 øre.

Løyve for person transport er ikke som taxi løyve der du må ha kjentskaps prøve etc. Det er bare ett bevis på at du er skikket i trafikken til å ha annsvar for de menneskene du faktisk skal frakte med deg.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drunkenpete når spotta du den limoen? kan hende det var jeg som kjørte den vis det var den 9 august du så den i lillestrøm?

 

05 sept var det jeg så den;)

 

DrunkenPete, han i den blå partneren gir deg fingern bare så du veit det! :p

 

TÆHÆHÆHÆ genialt :D :P

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår