Gå til innhold

Spotting i Lillestrøm og omegn

Ranger emnet


drunkenPETE

Anbefalte innlegg

Jupp meg det...

Chevyn er original,bare med no sidepipe-greier.

Lyden er det eneste som er tøfft.

Ikke min bil, og takk gud for det.

Dritbil...hentan i drammen for en kompis.

 

Du som kom bak i BMW`n?

Gale jævel=)

Gliste godt jeg ja, når jeg så bmw`n dreiv i logra bak meg...sånnt liker vi!!!! :D :violin: (dritrå lyd)

 

jepp.....

gale jævel? man blir litt revet med bare... he he...:tannløs:

Og takk for komplemang.... ( dritrå lyd)

Deverre ikke alle i norges land som setter pris på høy lyd en sen helgekveld.....damndamn.

Hva er det du kjører vandligvis da?

Volvo? :volvopower:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en svart volvo 245 og en mærce w124, og er å se i en rød opel Movano av og til

Bruker mærca til daglig da...er å se på strømmen omtrent døgnet rundt tror jeg.

 

Hvilken bil har du til daglig da?

Kanskje jeg hilser på deg neste ganbg jeg ser deg..:oohh

 

BTW: mærca jeg kjører lå forran/bak chevyn.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp.....

gale jævel? man blir litt revet med bare... he he...:tannløs:

Og takk for komplemang.... ( dritrå lyd)

Deverre ikke alle i norges land som setter pris på høy lyd en sen helgekveld.....damndamn.

Hva er det du kjører vandligvis da?

Volvo? :volvopower:

 

Får komme med kompliment for rå lyd og artig kjøring jeg å!:D

Lå bak deg i w124 (lå forran Chevy'n) ;)

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som lå merke til den blå opel`en som ble stoppet på vei fra norsk varemessa som bil hadde i kveld? sto en rød audi 80 rett etter på.. så ut som skiltene var klippet/tatt av den blå opel`en.

 

dette var litt før 19 tiden i onsdags kveld...ved alnabru

 

noen som vet hvorfor den sto der med to patruljbiler bak seg og en gjeng med politi folk og viking bil som skulle taue den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nooo.. Hvor er kamera når man vil ta bilder hehe..

 

Nikko=)

 

en på jobben så den i rundkjøringa ved åråsen.... uten å ta bilde:S grrr meeen det ligger en film på rb.no;)

 

 

Noen som lå merke til den blå opel`en som ble stoppet på vei fra norsk varemessa som bil hadde i kveld? sto en rød audi 80 rett etter på.. så ut som skiltene var klippet/tatt av den blå opel`en.

 

dette var litt før 19 tiden i onsdags kveld...

 

noen som vet hvorfor den sto der med to patruljbiler bak seg og en gjeng med politi folk og viking bil som skulle taue den?

 

kan også legge til at det var storkontroll i åkrene, fetsund i kveld! sparer onkel blå opp til julebord tru? vært mange kontroller i området i det siste nå!

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hu blond? Så en Vectra OPC med ei blond dame bak rattet forigje dagen her. Hvis hun ikke er blond har hun enten lånt den bort ellers går det 2 av dem.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg får oppdatere tråden litt :) Fikk ikke tatt bilde av dagens spottings dessverre, men here it comes:

 

- Svart MK4 Supra utenfor LS kebab(kjørte på Drift Battle License Day iallefall) med grå Volk GT-C felger, panserscoop, FMIC og hele pakka.

- Den blå F-150 SVT Lightning'n utafor Peppes(stadig på farta syns jeg :op:)

- Blå Nissan Skyline R34 (GT-T/GT-S), den blå med hvite felger. Tilhører vel Alfaset Auto tror jeg? Spottet ved Shell'n på Strømmen

 

Endelig klarte jeg å bla meg igjennom hele tråden å :P

 

Kan bekrefte at den F-150'n hører til på Fjellhamar :]

Sinnsyk rå fyr som eier'n å! Bilen er forsåvidt satt inn i varm garasje for en stund nå, kun sommerbil.

 

Men hørte rykter om at det går to av den i lørenskog/strømmen/lillestrøm-området. Denne andre er mørkere blå og har andre felger..

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår