Makari Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Hei, Trenger noen til å montere lambodører for meg. Noen som vet om et firma evt en person? Har prøvd -Eyecandy -norsk bildelsenter -sofienberg bil -streetdesign Begynner å bli en smule desperat :P så hadde satt pris på om noen hadde noen gode tips :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Er det så vanskelig å montere lambo dører da? Noen som har en how to på å montere det? Vurderer å gjøre det selv på min etter hvert Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makari Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Det kitet jeg har må sveises og det kan jeg ikke =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makari Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Bump! Ingen som har lyst til å gjøre dette eller vet om noen som kan? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Kan sikkert sveise jeg, men lover ingenting (lover bra eller hva? hehe) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Det kitet jeg har må sveises og det kan jeg ikke =/ Då må du værtfall ikke prøve Eyecandy.. For de kan ikke sveise de heller.. Ser bilder av et eksempel i fashen sin tråd! om den ikke er sletta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Jeg kan ihvertfall sveise bedre enn på de bildene av jobben til Eyecandy, selv dama mi som har prøvd en gang er flinkere. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makari Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Kan sikkert sveise jeg, men lover ingenting (lover bra eller hva? hehe) Hehe Er litt kjipt hvis det blir sånn prøve og feile opplegg :P koster jo endel penger dette her så skulle ha sitti første gangen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg