Lethal Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Mazdius Prøv å vise den i Brandbu. Nei, jeg kødder ikke her. jaha? why?? Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Er visst veldig enkelt å få godkjent ting hos en som heter Arne der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Mazdius Er visst veldig enkelt å få godkjent ting hos en som heter Arne der.. heia arne Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Mondeo For å få lite skilt foran lovlig må bilen være typegodkjent med lite skilt! M.a.o.: Glem det! Bullshit....! Bare prøv, si at radiatoren ikke får nok luftstrøm.... hørt om flere som har fått små skilt, og de har ikke måtte typegodkjenne bilen sin på nytt.... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Men tilbake til hovedproblemet og min største bekymring: Kan de henge seg opp i 'ulovlige' ting ved bilen? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Ja det kan de. som kontrollerende myndighet kan de i teorien ikke se noe ulovlig uten å gjøre noe med det. Om modifikasjonene er innenfor det normale , dvs at de er mulig å få godkjent går det nok greit, men om blen bråker som ei børse, subber bakken og hjula stikke utafor skjermene, da kan du få sånn derre problem..... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by G60Turbo Bullshit....! Bare prøv, si at radiatoren ikke får nok luftstrøm.... hørt om flere som har fått små skilt, og de har ikke måtte typegodkjenne bilen sin på nytt.... Mulig det, men da følger de ikke reglene.. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Mondeo Mulig det, men da følger de ikke reglene.. Forklar da hvordan jeg kan ha lite skilt både foran og bak på en bil som faktisk ikke er typegodkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Ascona Forklar da hvordan jeg kan ha lite skilt både foran og bak på en bil som faktisk ikke er typegodkjent. ikke typegodkjennt?? Hvem?? forklar ?? Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Lethal ikke typegodkjennt?? Hvem?? forklar ?? Corvetten min er ikke typegodkjent i Norge. Den er stykkgodkjent, altså enkeltgodkjent.. Dette skjer ved hjelp av TÜV papirer, og en del papirer fra diverse firmaer i statene når det gjelder bilen min. Ser ut til at de endelig vil skrive inn Lingenfelter i vognkortet også nå, men vi får vente og se om de faktisk kommer til å gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Ascona Corvetten min er ikke typegodkjent i Norge. Den er stykkgodkjent, altså enkeltgodkjent.. Dette skjer ved hjelp av TÜV papirer, og en del papirer fra diverse firmaer i statene når det gjelder bilen min. Ser ut til at de endelig vil skrive inn Lingenfelter i vognkortet også nå, men vi får vente og se om de faktisk kommer til å gjøre det. Ok.. Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Spør etter lite skilt du og biltilsynet spør hva du skal med det, du svarer at den sinnsykt svære intercooleren min trenger masse kald luft, de sier; stor cooler hmmmm hvorfor har du det da?? kan du opne panser? oi oi den var stor, oi neimen har man sett importbil!! mange gamper har du da gutten min? 204?? du sparker i grusen og hoster opp et lite troverdig ja, fyren stirrer deg langt inn i øya og sier: hahaha.... tenker vi kjører den på rulle jeg, etter at vi har plombert wastegaten. Lillegutten triggerhappy vurderer å leve opp til nicket sitt da regningen på xoo.oookr kommer i posten.... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by TurboPolo Spør etter lite skilt du og biltilsynet spør hva du skal med det, du svarer at den sinnsykt svære intercooleren min trenger masse kald luft, de sier; stor cooler hmmmm hvorfor har du det da?? kan du opne panser? oi oi den var stor, oi neimen har man sett importbil!! mange gamper har du da gutten min? 204?? du sparker i grusen og hoster opp et lite troverdig ja, fyren stirrer deg langt inn i øya og sier: hahaha.... tenker vi kjører den på rulle jeg, etter at vi har plombert wastegaten. Lillegutten triggerhappy vurderer å leve opp til nicket sitt da regningen på xoo.oookr kommer i posten.... ;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by Mazdius Prøv å vise den i Brandbu. Nei, jeg kødder ikke her. Arne... Han snill???? Gi noen eksempler. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Har bare hørt det av en importør. Han skriver visst inn alt rett fra tyske godkjenningspapirer f.eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg