PowerPassat Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Har kjøpt en '87 Audi 80 til 18-åring med fersk lapp. Alt lyset i dashbordet er imidlertid borte. Har sjekket sikringer, men alle er intakt. Noen som har tips hva som kan være feil?! Geir Siter ------------------------- ´01 TDI by TS-Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Kan være dimmeren til instrumentbelysningen som er brent, i såfall vil også lyset i midtkonsollen også være borte. Sjekk dette. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassemann Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Jeg har en 88 (89) mod med samme feilen, tror det er dimmeren som er gåen. Hvordan kommer jeg meg lettest mulig inn til dimmeren?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 du må skru ut instrumentpanelet,dimmeren sitter på baksiden Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg