Brukroa-trimning Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 saker. hvor mange har du sett til salgs det sisite året egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 saker. hvor mange har du sett til salgs det sisite året egentlig? Siden august i fjor har det da vært noen for salg, var iallfall fra da av jeg seriøst begynte å leite etter slike selv, men gikk heller for 90q. Husker iallfall å ha ringt på 3stk 80 med de smale lyktene, og ene eiern hadde 2stk for salg, dvs 4stk fra aug til rundt nyåret... Sikkert vært en og annen etter det og. Av 90'ene kan jeg erindre noe slik som 4-5stk i forskjellig stand. Kommer jo an på hva man er ute etter, skal man ha en bil som er fungerende til dagen og god stand er det nok lenger imellom de, men som prosjekt biler er det håp. Skal og nevnes at det annonseres og omsettes endel biler på vacn-forumet som aldri rekker å komme på autodb/finn før de er solgt. EDIT: Søkte gjennom salgstrådene på vacn-forum, 6 slike 80'er har vært annonsert der siden slutten av desember... -Som feks et urquattro-prosjekt jeg la inn i natt, og allerede har jeg 4stk som vil hente den usett når jeg kommer hjem fra havet... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 jammen det høres lovende ut. jeg trenger ikke en strøken bil, men ikke en som er rep objekt heller. har hele vinteren på meg til å finne en også så. men det lønner seg å se litt på forumet da kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Er sperre på midtdiffen og bak... kan kjøre disse hver for seg og. Jaha, How? Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manitu Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Har en bil som jeg VURDERER og selge... audi 80 gt-e quattro 83 2,2i orginal med elektrisk takluke, coupe-front og sportsinteriør. Bilen er ferdig retta , uten lakk, og med gåen orginalmotor, 1 liter på mila (olje). Vil egentlig beholde denne sjøl , men somsagt vurderes solgt for rette prisen. .manitu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Har en bil som jeg VURDERER og selge...audi 80 gt-e quattro 83 2,2i orginal med elektrisk takluke, coupe-front og sportsinteriør. Bilen er ferdig retta , uten lakk, og med gåen orginalmotor, 1 liter på mila (olje). Vil egentlig beholde denne sjøl , men somsagt vurderes solgt for rette prisen. .manitu Send bilder og pris til polardego@hotmail.com :happyhappy: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Om en time har naziadmin kommet og slettet tråden og bannet brukeren for salgspost i audi forumet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manitu Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Salgstråd og salgstråd.... Har ikke lyst å selge den i det heletatt , men detter ER en sjelden audi quattro , visstnok produsert færre enn enkelte urquattro's.. Jeg kommer nok ikke med noe pris , men kommer det ett villt bud , kan jeg ikke la være å vurdere det, med hensyn til dagens økonomi. http://photos1.blogger.com/photoInclude/blogger/3575/3316/1600/forum1.jpg http://photos1.blogger.com/photoInclude/blogger/3575/3316/1600/forum2.jpg Bildene er fra i fjor sommer , ingenting er rørt siden da. Det jeg egentlig lurer på , veit noen hvor sjelden den egentlig er ? produksjonstall? .manitu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg