Gå til innhold

OZ felger stjålet fra bil i Drammen i natt!

Ranger emnet


willersrud_

Anbefalte innlegg

Noe så respektløst. Først stjeler de felgene dine, så gidder de ikke å sette den ordentlig på klosser en gang.

Blir suuuur av å høre sånt. :(

 

Det er vell egentlig det verste. Hadde det bare vært felgene kunne jeg om ikke annet bare fått tak i noen for å kunne kjøre. Så ut som noe bremserør hadde løsnet bak også.... Og skivene står jo plantet godt ned i grusen, så her må det en litt grundigere sjekk, samt bytting av kanaler kanskje. Skjønner ikke at folk får seg til å gjøre sånt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at folk følger med! Er ikke akkurat overflod av disse felgene tror jeg. Har aldri sett noen bil "live" med like.

 

Har like på s3`n, og kan love at det er dyrt, veil pris pr felg i 19" er 4250 pr stk. Skal holde utkikk her i området. Er det noen kjennemerker på dem, eller er de helt strøkne, og type dekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilnærmet strøkne, en av dem har vært borti en kant. Litt småplukk på de andre også, men det syns ikke hvis du ikke er en halvmeter unna.

 

Hadde chromebolter, var det jeg hadde fått tak i når jeg skulle sette de på. Alle de var borte også. Så kan jo være at de står på bilen de evt. skulle havnet på hvis noen er så dristige.

 

Hadde Continental Contact2 eller noe kanskje, jeg husker seriøst ikke hva de het. Men Continental med noe 2 i. 235/35 i hvert fall.

 

Litt ujenvt slitte dekk som holdt ut sesongen tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt folk følger med, for de som har gjort dette fortjener sin straff.

 

Jeg fikk nemlig en midlertidig dom i dag. Bilen blir mest sannsynlig kondemnert, men jeg får sikkert igjen nok penger til å kjøpe meg en bugg. Hvis slikt skjer skal man ikke se bort i fra at det blir døden på mitt liv med bil på ubestemt tid.

 

Nå er jeg forbanna! Hadde ikke dette skjedd hadde jeg sikkert hatt god bil i hvert fall frem til eu-kontroll om 4 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff sånt er kjedelig :( Kan man sikkre felgene sine på noen måte?

Jeg skal holde utkikk i lillestrøm området, er jo mulighet for at de kan dukke opp her også...

 

Får no kjøpt bolter\mutter med spesielt hode, der du må bruke spesiell pipe. Blir no litt vanskeligere å stjele dei da. Men vil noken stjele noke, så får dei det vel til.

 

Verdt pengane dersom ein har slike felger.

 

Synd med slik oppførsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår