wanna-b Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 fant ut at det ikke var mulig å stille spørsmålet på vw-audi-club forumet, måtte visst være medlem bare for det :S Men uansett; Når jeg setter bilen i gir kan jeg flytte girspaken mot venstre, og "flytter" dermed alle girene mot venstre. Girkassa fungerer som normalt, bortsett fra at når jeg skal sette den i 1. gir, så flyttes alle girene til venstre, slik at den havner under reverssperren.. Greit nok det, men dermed er revers enda lenger inn mot venstre, altså langt inn i førersetet, noe som gjør det umulig å sette bilen i revers. Noen som har en anelse om hva som kan ha skjedd her? Jeg skjønner jo at jeg ikke flytter alle girene i kassa til venstre, så noe må jo være gærent med overføringen, et sted mellom spaken og kassa altså. Jeg er takknemlig for alle svar! - Henrik Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Sikkert forrand i motor rommet oppå kassa. mistet en kule der midt i tyskland på vei hjem. Rigga noen greier så vi hadde 3 4 5 og måtte ut for 1 og R Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg