ShyFx Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Hei! Er det noen som har erfaring og har testet Mtx opp mot Ground Zero? Tenkte på sånn generelt om kvalitet/ytelse. :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Begge har vel forholdsvis bra rykte, Ground Zero har vel blitt hypet opp noe mer siden det kom, mens MTX har fornøyde brukere gjennom mange år. De nye sub'ene får fortsatt gode kritikker... MTX får du slengt etter deg på eBay også, forresten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Hadde en budsjettmodell av en 12" MTX for et par år siden. Spilte som bare det! Og god kvalitet. Fornøyd jeg iallefall. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powersound Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 GZ ville jeg gått for. fra UA serien og opp er forsterkerne helt i kongeklasse, men det koster litt da. men MTX har hatt fornøyde kunder i mange, mange år så visst funker det... men i den duellen går min stemme på GZ! Siter CDT, Celestra, Phoenix Gold, Climax, Whitehooker, Newsound POWERSOUND.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 har selv en mtx 9500 thunder 12",spiller som bare fy,bruker en phoenix gold zpa 0,5 på den. men mtx`n krever en bra forsterker,brukte tidligere en rf t20001bd på den,da ble det ikke noe spesielt trøkk,først når jeg fikk koblet opp gode gamle zpa forsterkeren,at det ble liv i subben:Devil: Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg