EscortBoost Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 hallois.. Lurte på om det er 1,5 DIN eller dobbel DIN i en yaris. Tenkte jeg skulle fått montert ny stereo + turbo, olje og oljetrykks målere under i turbo yarisen. Noen som veit ? Siter NÅ-BMW E61 07 520DT x -Toyota Yaris 05 TS Turbo x -Ford Escort 16 V STV 98 x -Mazda FD3S 94 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.