bora 1.8t Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Hvordan er det å bygge stereo i mk1? Går det an å for eks lage en basskasse foran med et refleksrør inn i kupeen? Noen som har gjort dette? trenger bilder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen1000 Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Har enda ikke sett noen som har laget bassrør inn til kupeen. De to mest vanlige løsningene er enten å lage en kasse som passer bak passasjer setet eller å støpe kasse som passer i i midtkonsollen. Personlig syns jeg basskasse er overflødig da det er mer enn nok musikk i bilen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 hadde en 6" SUB bak setene med forsterker oppe på veggen skjulte det veldig bra med to 4" makrom frontsett som passa nedi orginale høytalerhola.. mange som har sub i bagasjerom fremme med bassrør bak til cupe men er vist vanskelig og få det til og spille bra.. sett nokken som har sub mellom setet men det ser ikkje fint ut! Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Personlig handla jeg to Focal 5,25" sub'er. En bak hvert sette holder i massevis. Koster jo litt, men jaggu var det verd det. Fyldig fin bass. Også er det akkurat plass til forsterkere på bakveggen over basserne. utopia, som er toppserien til focal er ifølge deres egen hjemmeside til lukka kasser, mens k2 utgaven (modellen under) er til å sette i åpne rom, som hattehyller og dører etc. Utopia hos ICE audio: http://iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=10103&PHPSESSID=c9ef469a4c7b04489739a190a13d84e3 Ellers kan du prøve å få tak i de originale sub'ene til MK2 mr2? Vet ikke hvor enkelt det er, men noen bør vel ha skrota en elik en i norge et sted? Til orientering har jeg også hørt frontmontert bass i aksjon i mk1, og det var alt annet en imponerende.. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizbbe Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 i mk1'en min er det bygd ut høytaler innsats i bakvinduene med mdf, det funker greit, så har jeg en 10" bak pasasjer setet, blir mer en god nok lyd inni den lille bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirias Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 har ein rockford 12" sånn slim sak så bar e 9 cm dyp i ei kasse på 20 liter. spille rimli greit:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg