Helios Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Da var tiden som golf mk2 16v eier over.. og tiden som jetta mk1 eier påbegynt.. begynte jo såklart ikke bra ;P var bare 4 mil hjemmefra etter kjøpet da bilen døde ;P sikker bare noe småplukk med tenning og forgasser :) så det tar man med godt mot.. tjoho.. resto stil cummin' up Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 legg ut noen bilder av vidunderet da vel ;) Grattis med ny bil da! Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Bilder kommer.. må bare spørre dinglevims pent om jeg får legge ut hans bilder. skal ta bilder etterhvert som jeg jobber på den.. første skritt er å få den igang igjen..hehe.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Helios må bare spørre dinglevims pent om jeg får legge ut hans bilder. Bare å legge ut det. Har forresten en god del bilder av bilen liggende. Kan sende deg de på mail. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Her er noen bilder av den nye bilen.. bilen skal etterhvert bli en del penere.. men første punktet blir å få den til å gå igjen.. den gikk nesten fra drøbak til hamar.. før den sa takk for seg :/ Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 kan bli en staslit bil det edr :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Bare jeg får den til å gå ja.. heh.. har noen planer nemlig.. er VELDIG på utkikk etter takgring i blankt og fint metall :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Helios Bare jeg får den til å gå ja.. heh.. har noen planer nemlig.. er VELDIG på utkikk etter takgring i blankt og fint metall :) Helios! Har fått fatt i en takgrind! Er ikke i blank og fint metall enda, men skreller du av litt plast og pusser så blir den det. Kommer fra en gaaaaammel golf LS. Kan ta bilder imorgen. Send en PM hvis det er aktuellt. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 kjøpte meg jetta mk1 i dag jeg også... hvor mye ga du for din... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 tja..for mye.. rundt 5 tusen var det vel.. motor død som faen.. hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Originally posted by OleC kjøpte meg jetta mk1 i dag jeg også... hvor mye ga du for din... Bilder! Bilder! Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Får jo ikke lastet opp bilder hit... også vet jeg ikke hvordan jeg adm domene mitt heller(er ikke sånn pc nerd) Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 trenger vel ikke vere pc nerd for å vite hvordan man legger opp bilder vel ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg