rs_cr Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Nå har jeg endelig fått kloa i et digitalkamera, men man må jo kunne bearbeide bildene litt. Etter det jeg har forstått, så er det photoshop somer greia for å få dette til. Hvilket type photoshop er det dere bruker( hvis det i det hele tatt finnes flere da!?!), og hvor kan jeg laste det ned? Takker for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName[nor] Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Jeg bruker Photoshop 7. Det er den siste versjonen. http://www.adobe.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Takker, men det er vel bare oppdateringer man kan laste ned fra den siden. 7.0 må man vel kjøpe. Koster det mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Norsk fullversjon av PS7 koster kr 11 002,- på komplett.no. Så for å svare på spørsmålet ditt: Ja, det koster mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Du.kan.laste.ned.Photoshop.7.0.fra.Kazaa..der.finner.du.allt.tilogmed.CD..key;) http://www.kazaa.com Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Men ikke si det til noen! Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Og.på.kazaa.får.du.et.helt.nytt.virus.som.ikke.norton.vet.om.med.på.kjøpet.Løp.og.last.ned! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Eller.du.kan.laste.det.ned.via.dc.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 det er jo ikke noen buggs som følger med hvis du bruker nyeste kazaa lite+++ Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg