hyys84 Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Jeg har nett kjøpt meg en Polo, og tenker jeg skal få poå noen litt kule felger for å "piffe" opp utseendet litt. Ser så kjedelig ut med bare orginal-kapslene. Så har jeg hørt at det største jeg kan ha av felger er 15"'s! stemmer dette? hadde sett bra ut om jeg kunne fått så store felger som overhodet mulig.. noen som har noen tips\erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 jeg har 15" på mi color consept og så vidt jeg veit er den senka og :p men skal nok lett gå hvertfall 16" der :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Hadde 16" på min med 40 profils dekk gjekk bra det, ein kompis av meg hadde 17" tommere, subbet som bare faen, så 16" er nok Men er flottere om du har små felger med kant, passer meget bra på polo Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Greit å skrive hva slags Polo du har da. De har jo laget Polo i over 30 år, så det er jo litt å velge i..... Porsche felger er jo kuult på 6N Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 har en polo 95 modell. tror ikke det er noe ekstra ordinært med den. helt vanlig polo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 jeg har 9 16 bak å 7.5 16 forann med 20 mm spacere. går bra detta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg