Audisb4 Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Hei,ble seff stoppet av onkel blå.og han likte dårlig at felgene ikke er skreve inn i vognkortet.er det noen som altså vet kor eg kan skaffe tuv papirer til min audi 80 b4.er 17 toms fondmetal felger med 215-45 dekk. mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Hadde onkel blå hatt litt naturlig fornuft,så kunne han ha gått inn i bilen sin, lett frem STRO boka og sammenlignet rulleomkretsen med de dekka som er skrevet inn i vognkortet ditt overens som står på bilen din. 5% +/- er lov i avvik. Har 225/35/18 på min, nesten lik omkrets på de dekkene som er skrevet i vognkorten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audisb4 Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Var på bergen bildekk og de skrev ut lapp på at dette var ingen problem,så då gjelder det bare og bestille time hos ``feiltilsynet``,men spørs om det skjer.får heller bare ha med meg lappen fra bergen bildekk:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 nja, biltilsynet hadde ikke sagt noe på dette om de hadde hatt teknisk kontroll ute. Men politiet tror de vet enkelte ting som ikke er lovfestet eller som de overhodet ikke har hjemmel for å gjøre noe med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg