Aron88 Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Hey! Leste en gang her på forumet at man kan måle seg fram til hvor mye senk man har..? På den ene golfen min er jeg litt usikker på om det jeg fikk vite ved salg EGENTLIG stemte. Mente det var snakk om å måle fra senter av dekker til hjulbuen eller noe? Kan hende jeg er på bær tur ass. men spørr :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 stemmer det, husker dessverre ikke målene fra senter av felgen til toppen av skjermbuen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Hey!Leste en gang her på forumet at man kan måle seg fram til hvor mye senk man har..? På den ene golfen min er jeg litt usikker på om det jeg fikk vite ved salg EGENTLIG stemte. Mente det var snakk om å måle fra senter av dekker til hjulbuen eller noe? Kan hende jeg er på bær tur ass. men spørr :P Skal jo stå i TUV pappirene, pleier også stå i vognkortet når de skriver det inn der, har du ingen av delene må du bytte fjærer ved neste eu kontroll (etter reglene) Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Bilen denne senken sitter på er uten TUV papirer og er ikke godkjent med senkinga. derfor lurte jeg på hvordan måler seg fram til dette da jeg syns bilen er litt for høy iforhold til senkingen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrVirril Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 slæpp d dær straks æ no sia æ fikk pakke fra eyecandy i dag ;) så i mårra ska æ sætt på vmaxx sitt justerbare sænkesætt;) glæde mæ :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 du må si ifra åssen det er ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 det er stivt:) så da kan man senke mye;) bare monter det, juster litt ned og kjør litt.. den faller mye ned den første tia.. så kan du justere helt ned;) men du bør ta forstillingskontroll når du har montert og justert ned.. spissinga mi ble 7mm feil:D Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg