krbarstad Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 har nettopp laga mæ et justerbart kam drev, me mulighet t justering ca +-7grader. men no lurt æ litt på om nån har nå erfaringa me innjustering av kammen i forhold t resten av register systemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Laget du det bare av det orginale drevet eller noe mere fancy? Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 laget nytt senter i originale, kopi av KG drev. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krbarstad Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 tok et orginalt volvo drev å dreid ut senteret å så laga æ et nytt senter i alu me slissespor. tenkt å legg ut bilda av d men e usikker på kosn man legg ut bilda på sia hær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 for og legge ut bilde bruker jeg photobucket. gå inn på photobucket.com og lag deg en account er gratis og er det best syntes jeg :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg