eirik med volvo Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 det er et genialt verktøy, uten tvil, men jeg tviler litt på om noen som har det vil låne det ut uten videre, hvis man ikke kjenner folk godt. og det tar litt tid å få dreisen på det og kunne bruke det rett. da høres det lettere ut å bytte kanalen, siden den ser ganske bulkete ut. mitt forlag var fordi du skulle ha en lettvin og billig løsning, som du spurte etter. jeg synes fortsatt det er en kurant løsning, men det er jo hevet over enhver tvil at man må gjøre det skikkelig, med tinnsparkling og de "rette" produktene innvending og utvendig. da blir det en kurant og rimelig løsning. noe annet blir bare tull å påstå. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 glidehammer var verktøyet jeg mente:D huska ikke hva det het:P Beste og enklest vil nok være det med trekant og glidehammer;) Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Som Ford sier så er bulkfikseren genial :) Den bruker vi på verkstede, så får du tilgang på den og strøm til å drive den så er d ikke noe sak å fikse det. Men du kommer garantert til å nappe hull i kanalen, og de må sveises igjenn, eller gjerne tinne. Ellers kommer rusten før du aner det Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Som Ford sier så er bulkfikseren genial :) Den bruker vi på verkstede, så får du tilgang på den og strøm til å drive den så er d ikke noe sak å fikse det.Men du kommer garantert til å nappe hull i kanalen, og de må sveises igjenn, eller gjerne tinne. Ellers kommer rusten før du aner det da har du gjort noe galt hvis dy brenner hull i kanalen ved å bruke en "bulkfikser(:wonder: )" som du så fint kaller det. hvis det ikke er skikkelig kontakt så kan du brenne hull. på jobben så bruker jeg mest multispot sitt punktsveiseapparat. aldri noen problemer med det. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 har ikke lest om noen har sakt de før men etter bruk av "bulkfikser" så blir stålet i kanalen på innsida sveket å vil ruste ganske fort vist du ikke tekctylerer godt inni når du er ferdig,;) men de du og kan er å kjøpe sidesjørt å drite i den bulken xD hehe Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 skal ha side skjørt men vil ikke at det skal være en bulk under der.. men jeg vet om noen som kan ta det svart for meg så tror ikke det blir så ille :) bare håper kanalen ikke er så dyr... :S Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 da har du gjort noe galt hvis dy brenner hull i kanalen ved å bruke en "bulkfikser(:wonder: )" som du så fint kaller det. hvis det ikke er skikkelig kontakt så kan du brenne hull. på jobben så bruker jeg mest multispot sitt punktsveiseapparat. aldri noen problemer med det. Er multispott vi også bruker, hos oss kalle vi det enkelt å greit for bulkfisker :) Ikke brenne hull nei, men nappe hull. Blekket i kanalene er ofte stivt å tynt, og når skaden er litt stor er det fort at man napper ut små hull. Hvist man ikke gjør noe med hullene, uansett hvor lite det er så vil det danne seg kondens bak sparkelet, og begynne å ruste. Så dærfor være 100% sikker at det ikke er hull i plata. Bølge strengen man punkter fast i bulken å trekker ut med slagters funker også veldig bra :) Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Nå ja nå har det endelig kommet noen vettue løsninger her ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Er multispott vi også bruker, hos oss kalle vi det enkelt å greit for bulkfisker :)Ikke brenne hull nei, men nappe hull. Blekket i kanalene er ofte stivt å tynt, og når skaden er litt stor er det fort at man napper ut små hull. Hvist man ikke gjør noe med hullene, uansett hvor lite det er så vil det danne seg kondens bak sparkelet, og begynne å ruste. Så dærfor være 100% sikker at det ikke er hull i plata. Bølge strengen man punkter fast i bulken å trekker ut med slagters funker også veldig bra :) napper du hull har du nappa for mye og brent for lenge når du sveisa på pinnene :P sjelden hatt det problemet jeg iallefall Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 napper du hull har du nappa for mye og brent for lenge når du sveisa på pinnene :P sjelden hatt det problemet jeg iallefall Hvordan punktapparat bruker du? Det vi bruker sveiser ikke på pinner, men en sleidehammer/ters som man banker ut med og vrir av Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.