TG opel Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Jeg er ute etter en link til ei side hvor jeg kan finne skjermbreddere type Omega EVO 500. Syns disse er utrolig råe. Også interessert i link hvis noen veit om front og bakfanger.. Er det eventuelt andre skjermbreddere som kan brukes på Omega A? Har lyst til å ha en litt bredere enn orginalt... Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 EVO 500 er breddet i stål orginalt, så er ikke å få 500 breddere. skal du ha må du skaffe deg en bil med skjermer og bakskjermer du kan ta av. (ikke billig) Kan få lotus breddere da, reelcar har vel komplett kit. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Skjønner.... Så alternativet er å lage egne sånn som en her på forumet... Takk for tips til lotus... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Frister med et slik kit men det koster å være kar ser jeg. Men er det noen som har kjøpt noe av dette kitet, eller kjenner noen som har kjøpt det? Hvordan er passform og slik på dette. Litt tilpassing må man vel alltid regne med men kjedelig å kjøpe et sånt kit også må man bo i garasjen i 2 mnd for å tilpasse.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg