xGrape Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Da har selvsagt litt av steinspruten min i frontruta klart å sprekke opp til en 20cm lang sprekk. Regner med jeg må bytte ruta for å få den gjennom EU-kontrollen da. Det jeg lurte på da var om noen Golf har blitt levert med sånn grønn solstripe i toppen? I så fall burde jeg jo nesten fått ordna en sånn da ;) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Jeg fikk tak i dette til min golf2, så burde vell gå ann å finne det til g3 også.. er vell bare å ta en tur innom et bilrute firma og høre Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Jess, får gjøre det. Hørtes lovende ut da :) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 jeg har det på min så ja er svaret ;) ble bestilt med det org. pluss at den orginale knuste også ble det satt inn en ny en med det ;) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Det er et skille på Golf III, med høyt og lavt-montert speilfeste i ruta. Høyt feste blir ikke levert som grønn-grønn, men lavt feste blir. Har akkurat vært igjennom problematikken på damas -94 Golf Cab. Ble en tur på hoggen for å skaffe lavt-montert innerspeil :) Rutene er forøvrig like i dimensjon.. Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 jadda, det har jeg! Så bør ikke være store problemene det :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg