razzle Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Knall rød en med Hartge Classic felger, stod bak Shell i Elgesetergata i går formiddag. Noen som vet om den er lokal? Ble så overveldet at jeg glemte å se på skiltet :smilbmw: Siter '92 BMW 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Husker ikke nøyaktig hvor eieren kommer fra, men mener det var et tettsted sør for Trondheim. Har også hørt noen rykter angående fargen på den bilen. M5 leveres ikke originalt i den rødfargen, men kun i 3-serien til BMW. Eieren ville så absolutt ha den i den rødfargen, så et lakkeringsfirma i Trondheim demonterte hele bilen rett fra forhandler, og lakkerte opp hele bilen. Prisen jeg har hørt for hele arbeidet; 60 000,-! Men dette er bare rykter vel og merke. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
razzle Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Ok, er ihvertfall en slim sjanse til å få se den igjen da. Siklefaktoren var høy på den bilen, hadde frysninger en halvtime etterpå. Seriøst :) Kan stemme det med fargen ja, så vidt jeg kan se finnes den ikke i individuell-lista for verken 5-serien eller M5. Prisen høres ikke så drøy ut hvis det er tilfellet, var ett firma i Trondheim som skulle ha 30 000 for å lakkere min gamle bayer kun utvendig. Syke tilstander.. Siter '92 BMW 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Han som eier den bilen bor i Orkdal, sett bilen selv ganske mange ganger. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 stemmer det..men om den er omlakkert er vel bare rykter Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Den bilen er som "ryktene" sier omlakket når den var ny...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 pen bil denna her ja gitt :) og 21" felger!!!!! PEENT!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 eller bilde ble ikke helt bra det... http://www.facebook.com/photo.php?pid=667370&id=790935042&ref=mf legger ved link istede.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
razzle Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Der var skjønnheten ja. Må sies at fargen ser enda bedre ut i virkeligheten enn på bildet :) Siter '92 BMW 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 så denne i dag jeg å...stod på city syd da også.. Siter -RognanRacing- 1996 Audi A4 1.8 (X)1986 BMW 320i E30 (X) 1985 BMW 316 E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Har ikke sett denne, men har sett en sort E60 M5, denne kjørte faktisk som taxi ;) Spottet ved Shell Bilbyn for et par uker siden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
razzle Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Har ikke sett denne, men har sett en sort E60 M5, denne kjørte faktisk som taxi ;)Spottet ved Shell Bilbyn for et par uker siden ;) Sikker på at det var en M5? Vet det er en som kjører en sort 5-serie Diesel med M5 styling og merke som taxi.. Siter '92 BMW 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.m.n. Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Den blå taxi'n med M5-merke er en 530d. Har sjekket saken ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Den blå taxi'n med M5-merke er en 530d. Har sjekket saken ;) Sikker at den er blå? Mener bestemt at den er svart :camper: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.m.n. Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Ganske sikker, men ikke 200%. Mørk E60 taxi med M5-merke i hvertfall, som er diesel. Om den er svart eller mørk blå skal jeg ikke garantere akkurat nå, da det er ei stund sia jeg så den sist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg