volvo264 Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 spørr litt her også siden her er mykje meir aktivitet, og også for 200serien vart levert med B20 som har samme opplegge som B30.. men ja.. bytte kamaksel lager på B20/30, hvordan utføre jobben uten og måtte kjøpe utstyr til fleire tusen eller levere inn blokka. ein frmgangsmåte hadde vert supert. skal til å bejynde å lett trimme ein B30:D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 er d ikke glidelager a? at kammen bare går i et oljelag. kammen er ikke vanskelig å skifte men du må shimse ventilklaringen på nytt. eller ligger kamakslingen nedi blokka på disse, og så er d løftere opp til toppen? Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 er d ikke glidelager a? at kammen bare går i et oljelag. kammen er ikke vanskelig å skifte men du må shimse ventilklaringen på nytt. eller ligger kamakslingen nedi blokka på disse, og så er d løftere opp til toppen? Er underliggen kam på b18/20/30 Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 kammen er naboen til veiva..kunn drev overføring..men lagera er 360* so dei må evt slås inn? noen må no vell ha utført jobben og fått en velykka motor? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.