Gå til innhold

Test Drive Unlimited

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Noen andre som har dette spillet? Herregud som jeg angrer på å ha pakka det ut av plasten, dette er det værste jeg har prøvd på lenge. Virker jo som om de har brukt fysikkmotoren til NFS Hot Pursuit, og spillet er veldig "flatt" grafikkmessig.

Hvis noen vil ha dette spillet, kan de få det til halv pris av meg (kun brukt halvannen time).

Det jeg lurer på er hvordan spillet har klart å gjøre det så bra i tester, er det noe jeg ikke klarer å se i dette spillet? Eller er det Atari som har bestukket en skokk med spilljournalister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har dette spillet? Herregud som jeg angrer på å ha pakka det ut av plasten, dette er det værste jeg har prøvd på lenge. Virker jo som om de har brukt fysikkmotoren til NFS Hot Pursuit, og spillet er veldig "flatt" grafikkmessig.

Hvis noen vil ha dette spillet, kan de få det til halv pris av meg (kun brukt halvannen time).

Det jeg lurer på er hvordan spillet har klart å gjøre det så bra i tester, er det noe jeg ikke klarer å se i dette spillet? Eller er det Atari som har bestukket en skokk med spilljournalister?

 

du har kjøpt det tel ps2? på pc og xbox 360 er det visst jævlig bra!

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit... Så det er verdt å kjøpe spillet... er litt i tvil siden noen sier det er så dårlig, men det er så sinnsykt bra ut... Slik med at du har egen garasje, må tjene penger, egen person og de feteste bilene også..

Men hvor mye koster spillet... Hvilke butiker er billigest..?

 

Også en ting til... Får du bruke H-giringa når du har G25 ratt til pc'en..? (Kan man skru av automatisk cluth, slik som du kan på LFS, slik at det blir helt realistist sett med giringa..??)

 

Fredrik Ø

http://www.PowerDrift.no

I Live My Life Sideways...!

 

Mvh Fredrik Øksnevad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Også en ting til... Får du bruke H-giringa når du har G25 ratt til pc'en..? (Kan man skru av automatisk cluth, slik som du kan på LFS, slik at det blir helt realistist sett med giringa..??)

 

Fredrik Ø

 

Jepp! H-giring fungerer som bare det:) Ganske realistisk.. Du kveler til og med motoren her hvis du slurver med clutchen :)

523
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge...! Nå er den værste gaming pc snart i hus... Full tower kabinett, vannkjøling, 5 vifter (3 som kjøler ned radiatoren til vannkjølinga...)+++... ganske bra specs på pc så det kommer til å fungere smuud...! Dette blir konge...

 

Fredrik Ø

http://www.PowerDrift.no

I Live My Life Sideways...!

 

Mvh Fredrik Øksnevad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge...! Nå er den værste gaming pc snart i hus... Full tower kabinett, vannkjøling, 5 vifter (3 som kjøler ned radiatoren til vannkjølinga...)+++... ganske bra specs på pc så det kommer til å fungere smuud...! Dette blir konge...

 

Fredrik Ø

 

TDU er et bra spill det. Men Drifting kan du glemme helt til du har kommmet til rundt 40%. Da åpner hardcore mode. Da kan du drifte. Eller så kan du jo jukse med å laste ned da som sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I si... Har kjøpt spillet nå.. er ganske fårnøyd med det du kan stille inn og alle mulighetene.. men det lagger hos meg...! :( Jeg tror ikke det har så mye med pc fordi den er lik og over det som er ambefalt på coveret... :S Men det lagger når jeg kjører for og krasjer... når det skjer mye på en gang... Det er dritt..! Noen som har hatt noe av de samme problemene...?

Det er det samme lagginga som når du spiller LFS på en laptop + at du har 3 internett vinduer, winamp og limewire oppe samtidig... da lagger det!

 

Fredrik Ø

http://www.PowerDrift.no

I Live My Life Sideways...!

 

Mvh Fredrik Øksnevad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår