SofaPute Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Høres rart ut, sikker på at det ikke er filteret ditt som tar knekken på lmm med engang?;P feks om filteret er veldig oljete så kan du ta knekken på stakkar lmm med engang Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 blir bilen din sånn når den blir varm? eller spiller det ingen rolle om motoren er varm eller kald? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 spiller ikke noen rolle om den er kald eller varm.. kjøpte orginale plugger bilen har aldri vært chippa.. filtret er tørt ikke noe olje søl :-P men kan filtret være for stort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 spiller ikke noen rolle om den er kald eller varm.. kjøpte orginale plugger bilen har aldri vært chippa.. filtret er tørt ikke noe olje søl :-P men kan filtret være for stort? nææ tviler. om du har turbo så er det begrensa med hva du har plass til. jeg har ikke plass til noe større i min, og det går som bare rakkern. Tørrfilter tho Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 har turbo jah, er et filter som er veldig fin maska kan se tvert igjenom det...men jeg får vel plugge til vag com kansje jeg får noe der... men er så irriterende. Bilen har stått en god stund.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 kjenner du noen som har samme bil som deg? jeg hadde en mercedes en gang som hadde samme problemet. da måtte jeg skifte coil. tenkte at om du kjennte noen me samme bil så slipper du og kjøpe nye før du vet hva feilen er. men lån alle 4 istedefor og bytte en og en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Dersom du ahr vagcom - hvorofr har du ikek brukt det tidligere? :P Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 hehe, jeg har nok ikke det skal låne det av en kompis :-P kan hende det ligger 1000232,6 feil meldinger.. har hørt at noen ganger så må du slette alle feil koder før det skal funke.. så får håpe det er det... nå venter jeg på KW variant 2 settet og felgene.. så da er jeg klar for "sommern" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 jeg får ta det steget etter at jeg har sjekka vag com.. men takk for svar Bull7 :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 jeg kan få lånt en feilkode leser, hvis det er interessant.. Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 ellers takk sofapute, har to stk som har det så da må jeg få lånt en av de :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 veit du hvor man får lasta ned programvaren til vag com? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 google is your friend Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Prøv http://www.ross-tech.com/ Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 takker og neier :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg