vx2go Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Noe her som har erfaring med dette som kunne tenke seg og hjulpet meg litt? Skal hente meg en 01mod a4 1.8TQ denne uka.. Hadde tenkt å bytte ut turboen, IC, sette på bensintrykksregulator, ny manifoil, 3"downpipe, eksos, konfilter og resirk + datasprut. Er det noen her som har peiling på dette å kunne hjulpet meg å koble dataspruten evt mappe også så si ifra Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 turbopower fikser det for deg vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Vi driver å sjekker hvem som kan fikse dette for oss, derfor jeg lurer på om noen kan dette? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Hvorfor må du ha datasprut da? Det orginale er jo meget avansert, og det eksisterer et mylder av software Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Mye muligheter med datasprut, men få høre? Noen du kjenner?? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg