daruu Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Det har seg slik at håndbrekket på min fars 850 har vært litt kranglete i det siste, dvs at det ikke tar ordentlig og at det sitter litt på når du tar det av igjen. Det første som slår meg da er at det er noe galt med wire'n, men er det noen andre ting som er like sannsynelig at kan være gåent? På forhånd takk for svar :) Siter - 1989 Volvo 740 GL - Brukis - 1977 Volvo 244 DL - Orginalare, under restaurering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Det er en viss sannsynlighet for at selve belegget har løsnet inni der. Det er ganske vanlig, og har skjedd meg også. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Holder en finger på at belegget kan ha løsnet, jeg også. Ikke det mest uvanlige problemet med håndbrekk.. Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Candy Core Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Henger meg på di to ovenfor, banda løsnet på min s70 samt en kompis sin s60. Har byttet wire på 855 å det er nokså mye jobb, ut med baksete å vippe opp goddel av teppet for å kunne få av noen clips.. Ofte sitter "saksen" den hengsle greia mellom banda som gjør at ting beveger seg rimelig fast, er som regel bare å varme opp samt smøre.. Siter GirlsGoFast Chick ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit) Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daruu Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Takk for svar :) Hvilket bellegg er det snakk om? Det utenpå wire'n? (er litt grønn ang bilskruing enda) Siter - 1989 Volvo 740 GL - Brukis - 1977 Volvo 244 DL - Orginalare, under restaurering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 "Inni" bremse skiva sitter det en bremsetrommel. Der er det bremse bånd som i en vanlig trommel. Der er det da ett bremse belegg som blir utslitt etterhvert. Er ikke så mye hokus pokus å skifte uten ingeniør utdannelse. Plukk det ut og sett de nye delene inn som de gamle satt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg