mazdafreaks Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Som over, hva anbefaller dere,. eg har nå senkefjører fra eibach på våres golf iv 4motion med diesel, men dette er ikkje bra nok, den bunner og slår forran, kjører langt og aktivt ofte, og er heller ikkje interesert i å heve den igjen.. Så eg trenger en anbefalling, fjørene nå er for slappe, trenger noe som er mye stivere, men trenger ikkje noe justerbart heller, trenger bare ett meget bra senkesett med gode dempere.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 KW 40mm senkefjærer f.eks? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 KW Variant 2 har jeg... VELDIG fornøyd så langt! Om du tenker på å bytte demper og fjærer har jeg ett helt nytt ubrukt sett med KW Variant 3 til salgs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 KW Variant 2 har jeg... VELDIG fornøyd så langt! Om du tenker på å bytte demper og fjærer har jeg ett helt nytt ubrukt sett med KW Variant 3 til salgs! Pris? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 KW Variant 2 har jeg... VELDIG fornøyd så langt! Om du tenker på å bytte demper og fjærer har jeg ett helt nytt ubrukt sett med KW Variant 3 til salgs! passer det 4motion da.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Si en pris på det var. 3-settet Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 går for 11... koster 15 000 i butikken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg