gecco Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Søkte litt rundt på nettet etter chiptrim for diesel. Etter litt fant jeg et firma som heter Ultimo, http://www.ultimo.no. Etter å ha sett litt rundt på nettsiden til dem, virker det som de kan levere greie effekt-/momentøkninger for en ok pris. Er det noen som har erfaring med dette firmaet, og om det de har på papiret faktisk stemmer med hva man får? Siter 2000 VW Passat 1.9TDI 4motion X 1991 Audi 90 2.3E Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Min onkel chippet sin 1998 Golf GTI hos Ultimo. Husker ikke effektøkningen dem påstod at chippen ga men bilen gikk meget pent! Den golfen er faktisk det kvasseste jeg har kjørt (ja vet, ikke kjørt mye gromt da). Han var strålende fornøyd med økning av hk og Nm, pris og service. Ikke noe å klage på. Dem chippa bilen mens han var på besøk og alt ble ordentlig gjort. Usikker på metoden dems når det gjelder chipping, om dem bare lurer ecu`n til å levere mer fuel eller om dem bytter chip fysisk. Står sikkert litt om det på sida dems. :) Det skal sies at samme bil hadde turboras ca 1 år etter chippingen mest mulig pga nye eiers kjørestil. Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg