snusgeneral Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 hei er ny her så ja håper jeg gjør detta riktig hehe var i lillehammer ei mars og handla meg min første golf, har hatt lyst på det i lang tid, og endelig fant jeg noe som så någelunde ut. den har per dags dato rulla goe 270.000. målet er og ta en liten makover på bilen og som dere veit blir det fort mere en det hehe:op: har bare bilder fra jeg kjøpte den men har gjort følgende etter jeg køpte den: bytta baklykter nye frontlykter sports grill felger borbet A har ikke noe bilder av den nå. pga at jeg blei rygga i av en tulling for en uke siden:confused: må bytte forskjer, lakkere opp panser osv, men ja samma det ikke min skyld hehe ;) men jeg legger med et bilde av åssen den så ut når jeg fikk den så får jeg prøve og ta bilde av skaden osv seinere ;) håper på respons:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Ser ut som et godt utgangspunkt dette.. :) Motor og slik er det i den da? :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snusgeneral Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 det er en 1.8 forgasser, ikke noe og skryte av men har lyst på mer:) fikk tatt et bilde i dag men er mobil så ser ikke så bra hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snusgeneral Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 da var en liten økt over, fikk montert følgende: simons effektanlegg. komo ratt. banner i frontrute. bilder kommer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 jøss.. gamlegolfen til han som driver værste vedsiden av meg og ser det ut til.. om den har en litt spesiell audi-rødfarge ? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snusgeneral Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 jepp er audi perlemor lakk på den, jeg kjøpte den av en kar i lillehammer, skal få tatt noen bilder av den, men som sagt en tulling som rygga inn fronten min så fronten er ikke pen :( skal fikses straks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snusgeneral Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 fått fiksa noen bilder:) med de gamle felga: nye felger:) skal få tatt flere i mårra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Ble gromt :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Ble pent med de felgene =) Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Fin bil, gromt med de felgene ;) Ser at denne har tydeligvis gått i rælingen, den skolen der er ved marikollen i rælingen =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 De bildene der var mye bedre ;) Ble gromt med de felgene der ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Det var ein meget fin bil du har fått deg må eg sei:) Den er jo heilt lik min, bortsett frå at eg har litt fleire dører enn deg. Nesten lik farge og, bare eg har orginal vw-rød. Har også 1,8 forgasser, er det som er tingen:P var vertfall ein veldig fin Golf:D:D:D;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snusgeneral Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 takker:) her kommer noen bilder til ;) enjoy;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Der kom det noen bilder som var tusen ganger penere... ;) Ja, fronten var ikke så veldig strøken å fin akkuratt nå nei... :( Men ellers så det utrolig gromt og bra ut ;) Blir det en liten gti-spoiler på bakluka eller? :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snusgeneral Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 nei den er ikke fin hehe, hadde nettop satt på ny grill før det skjedde og :( menne venter på penger fra forsikringa så fort de er i boks er det fiksa på få timer ;) har tenkt på spoiler men er usikker på hvordan; bare og legge ut forslag, har også hånda på en strøken rs fanger men syns 90 fangern er pen og, hva syns dere, skal jeg slå til på rs fanger eller beholde 90`n ? bare og komme med forslag til forbedringer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg