Cheron Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Jeg har fått en maskin på hånd... Men er usikker på hva denne er verdt!! Duden sier den er kjørt 150 000 km, i følge papirene. Det er komplett ledningsnett.. Girkasse er jeg ikke sikker på om det følger med.... Kom igjen... Hva kan en sånn maskin være verdt?? Duden ymtet frempå om 5000... Urimelig??? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by Cheron Jeg har fått en maskin på hånd... Men er usikker på hva denne er verdt!! Duden sier den er kjørt 150 000 km, i følge papirene. Det er komplett ledningsnett.. Girkasse er jeg ikke sikker på om det følger med.... Kom igjen... Hva kan en sånn maskin være verdt?? Duden ymtet frempå om 5000... Urimelig??? jeg synes ikke det høres veldig dyrt ut men det er heller ikke billig. hvis du er heldig så kan du jo evnt prøve og få tak på en delebil. det var en som gikk for 6-7000 kroner i sommer. nbs tar ca 11 tusen for en 16 v motor med garanti. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by pumpedyse nbs tar ca 11 tusen for en 16 v motor med garanti. så skal du ha gir kasse til samme prisen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by Cheron Jeg har fått en maskin på hånd... Men er usikker på hva denne er verdt!! Duden sier den er kjørt 150 000 km, i følge papirene. Det er komplett ledningsnett.. Girkasse er jeg ikke sikker på om det følger med.... Kom igjen... Hva kan en sånn maskin være verdt?? Duden ymtet frempå om 5000... Urimelig??? hehe så vil du ha 16v alikevel ;) du får si ifra hvis du trenger hjelp med å bytte maskin Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Takk takk.. Har IKKE peiling på motor.. Så hjelp mottas med takk :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by Cheron Takk takk.. Har IKKE peiling på motor.. Så hjelp mottas med takk :) hehe skjønner.. tror at du må bytte bremser og div? for å få den godkjent.. Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Er jo skivebremser på alle hjul... Må det da byttes?? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 bytte bak stilling med en GTI er nok det enkleste for du må ha skiver rundt om. hvis man søker litt på forumet så finner man flere som driver med like prosjekter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Altså.. Jeg HAR GTI 8 ventiler nå... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 hmm jeg har ikke peil på golf.. det er jo bare golf :D men.. bremsene må kunne tåle et visst antall hk? vet ikke hvor mye 8v bremsene tåler.. men det burde vel gå greit. bare søk på forumet så finner du en del nyttig info.. Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Når det gjelder bremser så er dem så vidt meg bekjent like mellom 8v og 16v gti.. men sleng på G60 med en gang :) gode bremser er alltid bra.. synd jeg ikke visste om dette litt før da.. solgt jo akkurat 16v'n min som delebil.. men han som kjøpte trengte girkassa veeeldig da.. så Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Kjøpte nettop en 16V motor med girkasse og lednings nett for 2200kr. Var visst chipet og grenrør på den også. Fikk even 3 måneders garanti på den også :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 En chip'et GTi 16V? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Så.. Maskinen er ikke verdt 5000 kr?? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Konne tenkt meg ein 1800 16v eg o me chip for den så står i går jo kje ann å bytta chip i elle chippa elle sånn. ;) Men e masse me 5000 egentligt. burde få ein bra for 3-4 tusen. Å 16v kassen går nesten lika fort sont så 8v alikavel, å e billigare, å kjekkare utvekslinng :D i 8v kassane! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg