Maggi Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Hei! Trenger å få lagt om 4 stk 225/45/17" dekk på min bil, har saumfart området og fått priser fra rundt 900 - 1100,-. Synes dette var litt vel i overkant for en jobb som gjøres på en halvtimes tid max. Er det noen som har noen steder å anbefale meg som kan gjøre jobben for en sum som passer en student? På forhånd takk for svar! Siter Det vanskelige er enkelt, det umulige litt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Johs på Bryn kan du forhøre deg med. Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Har du anslag på pris? Hva bør en slik jobb koste? Siter Det vanskelige er enkelt, det umulige litt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 tja, jeg syns alt over 1000 er dyrt,men disse dekk folkene er RARE. Har du kjøpt dekk på nett feks skal de ha 1400 fordi de går imot konkurransen fra internettsjapper. Har du kjøpt dekk hos de, tar de det for ca 600. Jeg betaler 200 men det er via en bekjent som jeg gir en symbolsk sum. 600 - 800 max er en riktig pris i markedet syns jeg Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 betaler 400 jeg. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 hååå får å få lakt om dekk? koster no 150kr dekke med balasenring vist der er lavprofil, på den dyraste buttikken i bygda, Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg