Gå til innhold

Anbefaling av rustbeskyttelse til min Amazon 68mod

Ranger emnet


CHRIS89

Anbefalte innlegg

Ja, noen som kan anbefale noe bra rustbeskyttelse til meg? snakker nå om rustbeskyttelse som skal brukes invendig i bilen i første omgang. Kom med pris og hvor jeg kan få tak i dette, vil ha dette gjort ordentlig når jeg først skal gjøre det, så Biltema duger ikke for meg (den er sikkert bra, men har hørt så mye rart om kjemiske reaksjoner med lakk og greier)

 

Har kikka litt på Tectyl produktene Torshov selger, men er usikker derfor spør jeg.

91 - VW Golf II

70 - VW Boble (godkjent og ombygget til american roadster)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kokt linolje, men da må du ha på en gang pr år, er mye bedre enn alle "moderne" produkter på markedet.

 

å såpe laget på gammle måten ifra grise fett er også bra!:respect

 

jeg ville ha gått for kent sine produkter. hør med frimandal.

 

de har tynn hulroms voks med meget meget god kryp og dekk evne, samt olje og bitumen baserte hulroms/bodyshuts sprayer. det koster litt men du skal lete lenge før du finner noe bedre.

 

3bd4726f56ab4bc1b26a9b5c885603c7.jpg

 

500ml 145kr

 

9cfe23b9aa404480af30a1ca6e44684d.jpg

 

1liter 146.50kr

 

TRANSPARENT MOTORROM BESKYTTER 600ML SPRAY

 

a917e536925644f588539badd714a7c3.jpg

 

600ml 132,50kr

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare bruke understellsmasse? Har det på dørken i min bil. Luktet litt til å begynne med, men nå er det fint og tørt og lydisolerende :D

 

fordi det ikke legger seg i hulrom/sprekker. og tro meg understellsmasse i seg selv er ikke rustr hindrende! jeg jobber med dette hver dag.

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår