luigi Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 den ornange 242 sitt intriør er jo ikke heim laga akkurat. er et firma som har lagd d. men det er noe av d råeste jeg har sedd! Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 det er jo vert et forsøk...... jeg her tenkt å trekke/bygge om setene mine selv,vet akkurat hvordan jeg vil ha de og hvordan jeg skal gjøre det. så egentli alt du trenger er litt skumgummi,lær,skinn,stoff,lim.. alt etter ønske det selvfølgelig:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 4life Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 jeg her tenkt å trekke/bygge om setene mine selv,vet akkurat hvordan jeg vil ha de og hvordan jeg skal gjøre det. så egentli alt du trenger er litt skumgummi,lær,skinn,stoff,lim.. alt etter ønske det selvfølgelig:p er det ikke litt vanskelig og sy i det læret og det skinnet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 ikke om du har rette utstyret.. ellers så går det likevell da,du syr jo ikke det for hånd da...? eller er det de du har tenkt på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Se på TORE's 242 innpå her, den orange, der er baksete trekt om, maxis sin gamle. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=110485 Men så har jeg kilder som sier dette (bare baksetet) koster fort opp mot 20laken å få gjort da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 4life Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 ikke om du har rette utstyret.. ellers så går det likevell da,du syr jo ikke det for hånd da...? eller er det de du har tenkt på? det blir til å sy med maskin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg