Nocoffeman Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Hei! Driver å skal skifte hjullagerne bak på golfen min. Men sliter litt med dette, var værre enn jeg trodde. Noen som har en grei D.I.Y eller lingnende på dette? Eventuellt en grei forklaring? Siter BMW 316i 1997 Audi S3 2000 * VW Golf III 1994 1.8 (Solgt) * Toyota Celica 1992 2.0 GTi (Solgt) * Toyota Corolla 1987 1.3 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Skru av hjulet. Fjern fettkoppen i senteret av skive/trommel. ta ut låsesplint. fjern taggemutter løsne sentermutter (24mm) ta av skive/trommel ta ut lagere bank/press ut lagerskåler sett inn nye lagerskåler og monter sammen i motsatt rekkefølge. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Var og kjøpte lagerpakke på mekonomen i dag. Følgte jo med to lager. Ett stort og ett lite. trengs begge? :P Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 husk masse gris forresten :p det er viktig =) merket jeg :P Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Var og kjøpte lagerpakke på mekonomen i dag. Følgte jo med to lager. Ett stort og ett lite. trengs begge? :P Det store skal inni trommelen, og den lille ytterst på en måte.. Du ser det når du tar av trommelen.. Så ja, begge trengs:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nocoffeman Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Fikk det til :) Takk for hjelpa! Siter BMW 316i 1997 Audi S3 2000 * VW Golf III 1994 1.8 (Solgt) * Toyota Celica 1992 2.0 GTi (Solgt) * Toyota Corolla 1987 1.3 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BVika Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Noen som vet hvordan dette gjøres på en Syncro? Her sitter det ikke lager i trommel. Må de presses ut, eller er det like enkelt på disse som på en 2wd? Takker for VELDIG RASKE svar. :-) 96modell tdi syncro. Siter 2007 Ford S-Max TDCi Titanium (konebil) 2007 Passat 2,0TDI 4Motion Highline (arbeidsbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiMAndre88 Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Noen som veit nummera på lagera. Altså hva de heter? Siter 2000 Passat 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Noen som vet hvordan dette gjøres på en Syncro?Her sitter det ikke lager i trommel. Må de presses ut, eller er det like enkelt på disse som på en 2wd? Takker for VELDIG RASKE svar. :-) 96modell tdi syncro. De indre lageret må presses, men det klarer du ved å bruke en gjengestang og et par skiver. Noen som veit nummera på lagera. Altså hva de heter? Konisk rullelager heter det. Koster ikke all verden om du kjøper på Mekonomen, Hovwdiaudi e.l. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiMAndre88 Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 De indre lageret må presses, men det klarer du ved å bruke en gjengestang og et par skiver. Konisk rullelager heter det. Koster ikke all verden om du kjøper på Mekonomen, Hovwdiaudi e.l. Ja veit at det er konisk lager. Men lurte på hva det het. På lagera står det et nummer enten på ytter eller innerring. Det er det jeg vil ha. Siter 2000 Passat 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg