Håkon_w Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 den jager på tomgang når den er kald 500 - 1200rpm + det er målt en co på 7.2 Jeg greier heller ikke å dra den over 5000rpm på driftsvarm motor, men da er tomgangen stabil på ca 1100. er det noe jeg kan justere på for å få slutt på jaging, ned med tomgang + moderat co.. eller ligger problemet mest sannsynlig i defekt lambda? noen som har hatt liknende problem og fixet det? p.f.t. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 før du kjøper ny lambda, så kan du jo prøve å rengjøre tomgangsregulatoren. vra den som var problemet med min gti-16v da den hadde samme symptomene som din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjervum Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Lambdaen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 du sier 1.8i ... er mange 1.8i motorer til golf.. nøyaktig hva som er galt er umulig å si om du ikke opplyser mer.. Slik som f.eks. RP motor har ikke tomgangsreg selvom dette er en I motor Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg